2013. június 2., vasárnap

Diesel Plus Plus Masculine Férfi parfüm 75 ml - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eladó Diesel Plus Plus Masculine Férfi parfüm.
Életem első olyan rendelése volt (Luxoryshop parfüm), ahol fogalmam sem volt a parfüm illatáról, de nagyon megtetszett a külseje. Megérkezett, de sajnos nem az én illatvilágom. Ennek ellenére azért kellemes, különleges karakteres, friss illat. Bocis ezüst színű dobozban szállították, amit sajnos nem őriztem meg. : (
Összvissz talán 3 alkalommal használtam, így még bőven tele van. : )
Eredetiségét bebizonyítani sajnos nem tudom, de azért lefotóztam a hátulján található információkat is, ha valakinek irányadó lenne vagy valami féle biztosítékként szolgálna : )
Ez a parfüm nem a teszter verzió, hanem a dobozban szállított rendes parfüm verzió. Az üvegen található kis sárgás csík pedig csupán "maszat", semmiféle hiba, fotózás után vettem csak észre.  
Diesel Plus Plus Masculine :  
Fejillat: bergamott, narancs, pálmalevél, heliotrop
Szívillat: jázmin, nyírfa, zsálya, kardamom, koriander, gyöngyvirág, viola, zöld akkordok
Alapillat: vetivérfű, pézsma, szantálfa, pacsuli, szerecsendió, tölgymoha, kapor, fahéj, tonkabab, ánizs
Köszönöm, hogy benéztél!
Bármiben tudok segíteni, kérdezz nyugodtan.  
Postaköltség meghatározása az aktuális belföldi postai díjszabás alapján történik.  
Kérlek, tekintsd meg a többi aukciómat is, ha megtetszik valami, egyben tudom postázni, így több termék választása esetén sokat spórolhatsz a postaköltségeken.  
Veszprémben személyes átvételt is biztosítok.  
További szép napot, kellemes nézelődést és vásárlást kívánok!  
 


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2013-06-21 20:59
. Diesel Plus Plus Masculine Férfi parfüm 75 ml - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése